Klipsch Image One

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Klipsch Image One op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jerome.B 30-01-2012
Geschreven voor: Klipsch Image One

In Amerikaanse Apple Store veel (duurdere) koptelefoons geprobeerd en vond deze het mooiste klinken en bovendien ook erg comfortabel. Midden en hoge tonen worden ruimtelijk en helder weergegeven, de bas is iets zwaarder aangezet dan normaal maar aangezien ik vooral electronische muziek luister vind ik dat juist mooi. Ook redelijke goede geluidsisolatie (alhoewel natuurlijk niet te vergelijk met in-ear).

Klipsch 28-05-2011
Geschreven voor: Klipsch Image One

2 dagen gelegen deze Klipsch gekocht. Tot nu toe ... zeer tevreden. Had hem beluisterd in de Apple Store en vergeleken met enkele goedkopere en duurdere (Monster, Bose, B&W) modellen. Bij enkele van de duurdere modellen vond ik dat de bas iets te veel op de voorgrond kwam. Ik kreeg ook niet direct kippenvel bij het luisteren. Dit had ik, en heb ik nog steeds, met de Klipsch wel. Mooi geluid, rijkelijke bas (mocht soms iets discreter - sterk afhankelijk van de kwaliteit van de opname), gedetailleerd, goede plaatsing van instrumenten ... Qua duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar het zit goed ineen en voel aangenaam en solide aan. Ik heb hem op het vliegtuig 5 uur op gehad en had geen onaangenaam gevoel.

JoDa66nl 19-01-2013

Net een week deze hoofdtelefoon in mijn bezit maar al veelbeluisterd, en ben het geheel eens met deze reviewbevindingen.